kembali pulang~









Assalamualaikum..hewhew :)
haii lame rasenye tak mengomel kat blog ni..serious sangat lame..
kesian kat kau blog, bila senang aku lupe kat kau..opss bukan lupe, cume tak berkesempatan je..
blog ni aku buat pun just untuk lepas kan perasaan je..
*so selame tk updated ni kau tkde perasaan lah? *
hehehe aikk kene kan aku balik nmpak..grrrr!
last post aku before result SPM keluar..time tu mmg nervous okay..
sape yg tk nervous, cium telinga korang!
haaa tk bole kan? thats mean you're nervous..haha
and alhamdulillah result nye okay even terdapat sedikit kekecewaan..alahai ayatt aku..kuikuikui~
nak menyesal pun tk gune, yg penting.. think for the future..yeahh my future :)
and now, i'm back..back to normal..
hehe bukan aku tk normal before ni..tp maklumlah lumrah kehidupan, dugaan datang tk pernah berhenti..
sometimes tu rase give up gila pun ade..tp tu lah hakikatnye, and i've to face it!
honestly, aku rindu kehidupan lame aku..gembira, gelak ketawe, usik-mengusik, buli, kacau orang then buat muke selambe je..hehehe serious rindu!
tp siapa tahu semua tu tk semestinya akan kekal lame kan?
huhu think positive.. take it..
mungkin kebahagian yg sekejap ni sebenarnye permulaan untuk kebahagian yg abadi yg menanti kelak.. i hope so..really2 hope so..
so, dengan doa dan azam baru, cepatlah mase berlalu, aku nak sambung study..cepatlah, cepatlah!
even banyak lagi cabaran yg bakal ditempuhi, tu rase nye lebih baik kot drpd skrg ni..hampe!
InsyaAllah, aku akan 'rajin' update lepas ni..hewhewhew
maklum serious aku tengah menyibukkan diri..and kalau nak tau rutin harian aku..errr tkyah tau lah, *malu* hahaha sengal~
yg penting, skrg aku boleh digelar 'ratu tb'..ewahhh..semua citer aku layan beb! peduli ape aku..kuikuikui~
dahlah, smpai sini je..tu aura tb aku dah panggil2 dah..*ye baby, i'm coming* hahaha
maklum, couple dgn tb is better than orang kot..opsssss ^_^
pssst, angah nak balik weekend ni, yeahh welcome back bro :)
mereng dah ni, kbye!
salam ;)