Bbasyah bbasyah!


Assalamualaikum..haaa senyum senyum :)
bbasyah bbasyah? ape tuu? hehehe *pengaruh citer korea ni*
okay now seriously i'm a little bit busy..busy melayan mini cinema aku. haha
since abang aku balik, bukan since actually..setiap kali dia balik cuti, mesti ade je movie baru yang dia download. bukan movie je but banyak lagi..and one of them is KOREAN's drama weeeweee ^_^
so ape lagi, keje aku dengan dia, layan citer korea tu semua lah..by episode hehe
ayah dah tkleh nak ckp ape, 'haaa suke hati koranglah' hahaha

okay ape ekk 'bbasyah bbasyah' tu? hehe
let me tell you. maksud ayat tu lebih kurang macam 'chaiyook chaiyook'..
hehe yang tu mesti pernah dengar kan? benda alah tu aku dapat dari citer My Girl..
then now aku tgah layan satu lagi drama..ape ntah tajuknye i'm not sure..
and i found one new word.. 'jjang' thats stand for 'awesome'
wahh so tkyah lah nak 'awesome awesome' sgt lepas ni, kite pakai 'jjang jjang' je haha *berlagak gila*
just left another ten episodes to go, so bbsyah bbasyah!! hehe
then will be continued with other drama..haha i lebiu lah angah ^_^
Jjang jjangggggg!!