SELAMAT ULANGTAHUN EDA :)



Happy birthday to me..happy birthday to me..
weeeweee officially 18, Alhamdulillah :)
mengimbau kembali 18 tahun yang lepas..diwaktu mak aku bertarung nyawa
untuk melahirkan anak nye yang ketiga..

 "tahniah, puan dapat anak perempuan *yang sangat comel"

hehehe ayat belakang tu aku tambah je. kenape? jeles? eaa kecik2 aku comel okay :)
and the 'cute' still carry on until now hewhew
Sekali lagi, syukur aku masih diberi peluang bernafas, melihat dunia, menjadi anak yang solehah
dan yang paling penting, menjadi hambaNya :)

18 TAHUN

satu jangka umur yang sangat besar.. this year is the first year for me without a title 'budak sekolah'
maybe kalau masuk form six tu memanglah still dgn title tu, tapi tak same dengan
sekolah biase yg start dari tadika until form five kan?

TINGKATAN ENAM?

hehehe as everyone know, erm maybe not everyone..just student SPM 2011..
harini jugak akan dikeluarkan result same ade anda layak ke tk nak smbg study form six..so for me,
Alhamdulillah, NUR ZAHIDA, awak layak :)
and for sure lah jurusan kemanusiaan kan? dah subjek sains aku tk bagus mase SPM hehe
#SILA DAFTAR PADA 8 MEI 2012 DI SMK MUTIARA RINI
haaa aku memang dah agak dah mesti sekolah tu hehehe
kawan2 aku pun kebanyakannye semua dapat jurusan and sekolah yang same
ewahhh gempak ^_^

MATRIKULASI?

haaa result matrik pun kua harini..hehe
actually aku memang dah conferm tkkan dapat, tp nak gatal jugak tangan ni g check..
and the result is.....TAHNIAH, ANDA LAYAK!
haaa lagi sekali gempak kan?
puihhh laa layak pulak~
hahaha

okay back to the topic..happy birthday to me :)
hahaha seperti dijangka,
90% wishes comes from facebook..hehehe
thanks kawan2 semua yang wish..
orang first wish aku ni haaa -----> CIK NUR AINAA
wahh special kau ;p
and the last...masih belum diketahui lagi..hehe
harini jugak aku dapat 'kejutan elektrik' dari cik kyna kite tu..
haaa kyna..jage kau! ~_~
thanks jugak to my mum and angah for the 'suprised' at 12 o'clock!
hahaha tgah syok2 tgok korean drama, aleh2..
mak masuk bilik..

'Eh, mak tk boleh tidur lah malam ni..'

and suddenly angah pun masuk bilik bawak kek, happy birthday to youuuuu~
wahh terharu seyh ^_^
ouh patutlah petang korang kua tknak bawak aku..huhu
anyway, thanks a lot to all of you..
parent, siblings, cousins, sahabat..
tanpa korang aku mungkin tk dapat nak rase kehidupan yang sempurna :)
saya sayang awak selamanyeeee..
 *muahh pipi kanan, muahh pipi kiri*