Menguji betul~

Assalamualaikum..
haaa first sekali aku nak bagitau yang aku tgah penat~
penat nak men-decorate blog ni..waaaa!
bosan jugak tengok blog ni dari dulu same je..so semangat tu datang..
nahh bbasyah bbasyah ^_^
dengan pertolongan cik bff aku tu, tutorial nilah, video tulah..haa berjaya lah jugak
mengubah 'sedikit' kan..daripada takde langsung hehe
tengok tutorial2 yang dibuat oleh blogger2 lain..perghh dalam hati aku..

''dorang ni robot ke manusia?''

haa sampai macam tu. code nilah link tulah ape kejadah ntah lagi..gilaa-gilaa pening boleh kepale aku ~_~
kalau before ni, aku tengok solution untuk addmath yang buat aku pening but now, code2 tu semua bole buat mata aku juling okay!
hahaha gilaa dasyat..copy sane, paste sini.. aku salute lahh sape yang buat tutorial tu hewhew
so alhamdulillah lah ape yang ditarget tu tercapai, and i'll continued it to make it become more awesome weewee~
minat kalau dah datang, haa macam nilah keje aku..duduk depan komputer tak ingat makan tak ingat ape..
tapi solat aku masih terjaga okay hehe

#btw, tadi aku pegi Giant kat Plentong.. ontheway nak ke sane, boleh stuck dalam jem. almost 1 hour okay, geram bole? errr..then ingat ade roblock or excident.. rupenye nothing..just dari 4 line to 2 line..mane
tak jem kan..perhatian! pihak berkuasa, sila ambil tindakan dengan segera ye, terima kasih :)