Cappuccino or Mocha?

Assalamualaikum hewhew :)
semalam keluar, harini keluar..esok keluar..lusa pun keluar.
kaki jalan betul aku ni ngeee :D
haha actually sekolah aku..ehh opss, my ex-school whoaa whoaa haha
ade aktiviti merentas desa *desa lah sangat kan hehe
so seperti biase, aku selaku bekas pelajar a.k.a guru tk terlatih mestilah nak ade kan?
pagi2 lagi bangun and get ready nak jadi sukarelawan hehe
seperti biase juga, bukan aku sorang tp ditemani cik kyna.. kami jage checkpoint berape tk pasti, yg penting checkpoint cikgu Ros..alah yg dekat kedai roti canai tu haaa *winkwink*
start kul lapan, dan disebabkan checkpoint kami tu antara checkpoint yang terawal, so habis pun awal..
lepastu pegi carwash basuh kereta :)

then kami pergi Angsana, cikgu ada hal and sementara tu kami buat hal sendiri weewee~
as usual tempat pertama wajib kami terjah mestilah Badan Bookstore kan kan ^_^
masuk pintu depan, belok kiri and after that belok kanan ------> nahh melambak novel haha *mata juling*
pilih2, dapat satu novel.. dulu aku peminat setia 'Alaf 21'..but now maybe more interested on 'Buku Prima' hehe


nilah novelnye. belum bace lagi, but according to the synopsis, i think it's interesting..
and yang paling penting ia tk membosankan :)
then bila aku masuk Badan Bookstore for the second time, aku tertarik pulak kat buku ni..



haaa Ustaz Azhar Idrus..mesti semua dah familiar kan dengan nama ni hehe
buku ni simple dan ringkas je.. *simple bukan maksudnye ringkas ke? hahaa
senang nak faham and aku suke..so ape lagi, beli hehe
harap buku ni dapat membantu aku mengenal lebih mendalam dalam masalah2 semasa :)
lepas pegi Badan Bookstore, jalan2 pusing2..settle kan ape yang perlu di settle kan..

*ape ekk kene mengena title post ni?*

hahaa kami pergi beli coolblog tadi.. ''cappuccino satu, mocha satu..letak perl ye :)''
weewee ye, kami gadis coolblog ^_^
penat pusing, singgah PizzaHut for lunch, ouchh ramainye orang hehe
lepastu pergi surau untuk solat Zohor..
before balik sempat lagi singgah Myddin dengan Bestmart..
haaa main singgah2 jelah kami ni..whatever it is, alhamdulillah segalanye dilancarkan olehNya :)