Happy Holiday Guys!

Assalamualaikum.. yuhuuuu :)
hehe yuhuuu yuhuuu!
hehehe teacher muet aku selalu cakap ayat tu. sweet kan? auuuwww!
padahal kelas bising, tu yang dia 'yuhuuuu yuhuuuu' haha
okay genap tiga minggu sekolah, now we gonna have a longggggg holiday..
hehe tkdelah longggg sangat, two weeks ajoooo ;p
btw, name je cuti, tapi bukan cuti sangat pun. tuuu buku ekonomi, sejarah and so on menanti dalam beg.
dengan muet ntah ape ntah diary ntah ohmyyyygod..
help me, give me a strenght. hahaha
come on you can do it :)
form six ni aku dapat pasukan Fairuz, kaler biru turquoise.. then permainan aku pilih 'petong'..haaa sounds like very pelik kan, aku pun tk pernah main..hehe and unlucky, unit beruniform sume kene masuk Kadet Remaja Sekolah.. kuikuikui~
and lagi satu keje aku nak kene beli baju KRS tu cuti ni Errrrr!



#tk kire, aku nak jugak benda alah ni..kaler biru. sape nak belikan? okay thanks :) HAHAHAHA