Pelajar Tingkatan Enam.


Assalamualaikum..hehe yeah did you see that picture?
haha so dah tau lah, secara rasmi, aku dah kembali menjadi pelajar sekolah.
Wuuwuu come on come on, pelajar form six lah seyh. haha unbelievevable!
and to me, welcome to SMK Mutiara Rini rock bebeh hewhew
before ni aku pernah masuk sekolah ni tp sebagai seorang pelawat. but on 8 May, officially as a student :)
maybe telah ditakdirkan dan ditetapkan tempat aku untuk sambung belajar kat sini,
aku terima dengan hati yang ikhlas dan terbuka.. InsyaAllah, dimana-mana pun, kejayaan pasti dapat dicapai jika dah tanam kan dalam hati satu matlamat yang jelas.. Dan aku yakin, disini. 
Di sini bermulanya, di sini jugak aku akhirinya, semoga semuanya dipermudahkan. Aminn :')
Girls, where ever you go, I'm always pray for our success!