Tu je yang mampu~

Assalamualaikum!
hehe tengok post title macam sedih je ekk. puih
haha harini dari celik mata keje aku tweet-tweet je!
ape aku nampak, ape aku rase aku tweet je kat twitter.. kenape?
tk suke? ea aku punye account. haha
then bosan lagi, aku download games.
first aku main 'word search'.. haha sounds like very 'child' kan?
tp actually game ni memang merangsang otak okay.
benda alah ni bole buat minda kita berfikir and bertindak pantas!
then second aku main game UNO..haa ingat lagi game ni?
selalu hujung2 tahun lepas exam mesti perkara wajib student buat mesti bawak any games untuk hilangkan bosan. kan? haa and UNO ni salah satunye..
memanglah lawan dalam hp, bukan dengan orang, tapi bila kalah tu bengang jugak okay!
hahaha then nak lepas geram terus tweet..happening ^_^
pagi tadi jugak baru tergerak hati nak handle kan maklumat2 diri yang kene bwk mase daftar form 6.
okay now seriously, aku memang masuk form 6. semoga pilihan aku ni tepat dan terbaik untuk aku. aminn!
so far, persiapan tu almost done.. esok along balik JB, so memang kene settle kan semua,
kalau tk, memang kene potpetpotpet free2 je dari dia..haha
malam ni, on fb tp bosan.. nak layan movie pun macam malas je, last2 aku tutup je movie tu ngehngeh~
so nothing to be done, lebih baik aku main game! Weewee ^_^
but before that, aku nak share video ni.. haha kelakar bole, tp zizan memang selamenye kat hati aku eeuuuwwww! actually care dia same dgn angah kuikuikui~ i miss you bro :'(


Byee guys, have a good nite ;p